torsdag 24 januari 2013

Guld och juveler

Nu är det så där länge sen igen... Jag är rätt kass på att sätta mig vid den stora datorn när jag är hemma, men eftersom det är där bilderna ligger så betyder ju det att jag inte bloggar heller...

Jaja, här kommer min fina skattkistemanikyr från förra helgen.

A England - Holy Grail
Här är den nya versionen av Holy Grail från A England. Det är en riktigt läcker guldfärg, liksom lite ärgad nästan. I love it! Det är två lager på bilden, men det hade kunna räcka med ett enda lager.

FoF - 39
Mitt Ica Maxi fortsätter att ta in märken jag aldrig har hört talas om och sälja dem billigt. Här har vi FoF nr 39. De hade ett erbjudande om tre lack för 30kr, och det kunde jag ju inte motstå. Speciellt inte när  det här lacket påminde mig om en öppnad skattkista full med guldmynt och juveler. Ett lager över Holy Grail fick önskad effekt. Det är en klar bas med glitter i guld, blått, rött och lite grönt.

Holy Grail, 39
Inte dumt alls, tycker jag. Tyvärr så fick den här manikyren sitta alldeles för länge, så när jag väl tog bort den såg den för skruttig ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar