tisdag 1 januari 2013

Gott nytt år!

Välkomna till 2013, må det bli ett bra år!

Väldigt många bloggare skriver just nu sammanfattningar av 2012, listar favoriter etc. Det tänkte inte jag göra. I alla fall inte här. Men jag tänkte visa vad jag hade på naglarna igår när jag firade in det nya året med goda vänner och god mat.

Jag målade naglarna ungefär exakt det klockslaget som jag egentligen hade planerat att jag skulle vara klar och gå hemifrån... Så bilderna blev lite stressade ser jag nu.

China Glaze - Sea Spray
Jag grundade med två lager Sea Spray. Det är en jättefin gråblå färg med skimmer i. Diskret, stiligt, men fint. Fast inte i sig en bra manikyr för nyår, tyckte jag. Så jag tog fram blinget.

H&M - Jo Is In The House
Jag vet inte vem Jo är, men hon har med sig holobling. Silver och hologlitter i en klar bas. Här är det ett lager över Sea Spray.

H&M - Rooftop Party
Now we're talking! Rooftop Party är en klar bas med glitter i silver och rosalila. Hexglitter i flera olika storlekar. Det här är också ett lager över Sea Spray.

Bling!
Så, nu var jag festfin. Och det blev en väldigt trevlig kväll. P hade ordnat ett fantastiskt bord med massor mumsig mat. Och champagne till tolvslaget. Jag, L, syster och hedersgästen Jansson lät oss väl smaka. Efter tolvslaget spelade vi en runda Munchkin, som tog 3h... Jag och syster delade en taxi hem, och väl hemma väntade tre hungriga och förvirrade katter på mig. Lite mat till dem, lite ansiktstvätt till mig och sen i säng. Någonstans runt halv fem eller så... Bra kväll!

Notera systers naglar. :-)
En gång till då, jag önskar alla mina vänner (och alla andra), ett riktigt gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar