lördag 9 januari 2021

Dödskallar så långt ögat kan se

 Jag har ett par olika märken som har flaskor formade som dödskallar. Här kommer bilder på några av färgerna. 



Glam of Sweden - 04

Nummer 4 är en faktiskt rätt trevlig aprikos/beige färg. Två lager om jag minns rätt. 



Glam of Sweden - 40

Och nummer 40 är ett rosa glitter i en klar bas.

Glam of Sweden - 04, 40

Och här alltså tillsammans. Inte världens mest spännande färger kanske, men roliga flaskor. 




Technic - 3

Technic är ett märke som jag har köpt på Ica Maxi. Det luktar illa. Men det är rätt snyggt. Nummer 3 är inte helt svart, utan mörkt, mörkt grönt, med glitter i grönt och silver. Två lager funkade.


Technic - 9

Nr 9 är en höstig, mustig, rödorange färg. En varm och behaglig färg. Också två lager. 



Technic - 10

Även nr 10 är bra på två lager, och snyggare än jag hade trott att det skulle vara. 



Technic - Dried Blood

Den här flaskan har ingen lapp med nummer, så jag vet inte vad det egentligen heter. Det är dock en lite rödbrun färg, ungefär som torkat blod (fast ljusare, om jag ska vara ärlig). Så jag kallar det för Dried Blood. Den här flaskan var en present från en god väninna.  Det är väldigt likt nr 9, men lite ljusare, så jag tror inte att det är samma färg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar