fredag 1 januari 2021

Komma ikapp, påsk 2019

 Jag ligger efter med en massa olika saker. Jobb, plugg (jupp, jag pluggar som en del av mitt jobb), och nagellack. Jag har en massa lack jag inte har använt, och jag har använt en massa lack som jag inte har visat upp här. Och om det inte finns på internet, har det då verkligen hänt? 😉

Jag ska försöka komma ikapp lite. 

Boulevard de Beauté - Yellow Cone

Hmm, jag hade inte noterat hur många lager som krävdes för Yellor Cone. Jag tänker gissar på tre, för det brukar krävas för att jag ska få ordning på gula lack. Det är ett glatt solgult lack. 

NYC - Midtown Muse

Och samma sak här, jag har ingen notering om hur många lager jag använde av Midtown Muse, som är en blekt grön färg med svarta hexagonglitter i. Men jag gissar på två lager. 


Yellow Cone, Midtown Muse

Visst ser det ut som en påsk-manikyr? Och det var det. Påsk 2019, en påsk som faktiskt firades med familjen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar