lördag 2 januari 2021

Sommarglans

Essie - Aim to Misbehave

Självklart behövde jag det här lacket. Det påminner mig ju om ett citat från en favoritserie. "I aim to misbehave" sägs av kapten Mal Reynolds från TV-serien Firefly (eller kanske snarare i filmen Serenity). Jag fick det i present från min syster (som, vilket trogna läsare vet, är världens bästa syster) efter en resa hon gjorde till USA under 2016. Jag har inte noterat hur många lager det tog, jag gissar på tre. Det är en guldgul färg med massor skimmer i. 

 
Glam of Sweden - 206

Det här är rätt läckert. Ett matt neonorange lack som blev bra på två lager. Glam of Sweden är ett rätt billigt märke som jag har haft lite olika tur med, men det här funkade.



Aim to Misbehave, 206

Och så här blev de tillsammans. Inte den snyggaste kombinationen, men rätt solig och glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar