fredag 8 januari 2021

Ensamma lack

Jag har ju oftast minst två lack. Men när jag har haft en period av att inte måla naglarna alls så händer det att jag försöker lura mig själv att komma igång igen genom att ha "bara" ett lack på alla naglarna. Det blir färre bilder, och alltså kan man få in fler manikyrer i ett enda inlägg...


Essie - Bubbles Only

Ett snyggt, klassiskt rött lack. Två lager. 



Make Up Store - Marcus

Jag undrar hur länge jag har haft det här lacket? Jag minns inte ens när jag var inne i en Make Up Store senast (ens före pandemin). Rätt trevligt teal, två lager.



HM - Shearling

Det här var ett bra reaköp. Jag gillar skimret i Shearling, som ger det en lite ärgad ton på något sätt. Två lager. 



China Glaze - Take a Trek

Take a Trek är ett ganska diskret hololack, och jag hade lite problem att få det att bli snyggt, men två lager räckte till slut. 




Barry M - Purple Agate

En present från min syster, Purple Agate är sjukt snyggt! Och heltäckande på bara att lager dessutom. Lila, koppar, djup och skimmer på bara ett lager. Jag hade inte förväntat mig att det skulle vara så bra som det var. 


Under sommaren 2020 var jag för första gången på ett Åhlens Outlet, och där sålde de ett märke jag inte hade sett på länge. Till extra extrapris om man köpte flera... Så det fick följa med några stycken hem. Här kommer de.


Fashion Makeup - 133

Två lager lite höstigt lila med en brun ton i. 


Fashion Makeup - 140

Och här två lager militärgrönt med blåaktigt skimmer i. Det ser mer grönt ut i verkligheten än på bilden. 


Fashion Makeup - 506

Och så två lager blått med kallt, nästan silver, skimmer i. Det här fotade jag dock inte förrän efter ett par dagar, så ni ser hur snabbt det chippade. 



Till sist kommer en pedikyrbild. Så den som är känslig för tår bör sluta skrolla nu...

























Sephora - Bikini Party

Det här är en bild som har väntat länge på att visas upp, jag tog den i juli 2018...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar