söndag 10 januari 2021

Grått, beige och glitter

Här har vi åter igen en manikyr som började med att jag ville ha något stillsamt, diskret, men sen bestämde mig för att jag behövde mer glitter.


Ana Hickman - Dark

Det här var en present från min syster, efter en resa hon gjort till Brasilien. Två lager blev bra av den här stillsamma, trevliga, ganska varma gråa färgen. 

Essie - Master Plan

Jag matchade med denna stillsamma, trevliga, ganska varma beigea färgen. 


Funky Fingers - As If

Det här var också en present från min syster. As If innehåller flera olika storlekar av glitter, och jag hade svårt att fiska ut de lite större tyvärr. Jag använde till slut två ganska tjocka lager, vilket gjorde att det blev rätt ojämnt/bubbligt. Men roligt. 



Dark, Master Plan, As If

Och här har vi dem tillsammans. Inte alls lika diskret och försynt som det var tänkt från början. Men mycket roligare. 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar