torsdag 6 juni 2013

Familjen Addams

Min mor fick ett besök på Familjen Addams i födelsedagspresent av mig och min syster. Vi gick och käkade middag ihop (pappa också såklart), och sen gick vi på musikal! Föreställningen var bättre än jag hade förväntat mig, framförallt var den roligare.

Jag tänkte att jag skulle ha ett lack som passade, och valde ett som jag trodde skulle var mörkt med ett tydligt rött skimmer. Tji fick jag.

OPI - Midnight in Moscow
På den här bilden ser det rätt så rött ut, men i dagsljus blev Midnight in Moscow snarare brunt är svart/rött som jag hade tänkt mig. Rätt så fint för all del, och heltäckande på två lager. Men inte riktigt det jag ville ha. Nu spelade ju det ingen som helst roll, middagen smakade lika bra och artisterna agerade/sjöng/dansade precis lika bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar