onsdag 5 juni 2013

Present från syster

Världens bästa syster (alltså min), var i storstaden med jobbet för ett tag sen. Hon passade på att kika lite på lack, och tog med sig två hem till mig!

Sephora - Blackjack
Mycket, mycket snyggt! Blackjack är en grålila bas med skimmer i en massa fina färger i. I vissa ljus ser det ganska slätt grått ut, men i vissa ljus är det klart lila med blått, rosa, lila, guld och grått skimmer. I like it! Det kommer till sin rätt i solljus. Jag använde två lager.

Urban Outfitters - Quartz
Det står W.I.P på flaskan, men den är från Urban Outfitters, så jag anger det som märke för min egen skull. Det är en blekt grön som slår lite i lila. Alltså vagt duokrom, kan man säga. Det blev tre lager för att bygga upp färgen lite. Det täckte bra på två dock.

Blackjack, Quartz
Har jag en bra syster eller har jag en bra syster? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar