lördag 1 juni 2013

Gone AWOL

Jag fick en kommentar häromdagen om att jag inte har bloggat på länge. Nej, tänkte jag, det var ett tag sen. Men att det var över en månad sen hade jag inte riktigt koll på. Jag hade visst inte lagt över bilder från telefonen på tre veckor heller... Så blir det ibland när det är mycket på jobbet och man är trött på kvällen.

Här kommer i alla fall lite bilder på vad jag har haft på naglarna under den senaste månaden.

H&M - Kahki Madness
Det här lacket trodde jag att jag hade bloggat om. Men så var det inte. Kahki Madness tillhör min favoritfärg oliv/militärgrön med guldskimmer i. Två lager är det, och jag har flera liknande i samlingen. Men det är trevligt ändå.

Nfu Oh - 66
Grönt Holo! Tyvärr är det en ganska urvattnad och blek grön färg. Men å andra sidan är det fantastiskt vacker holoeffekt istället. Jag hade den stora turen att det var sol medan jag bar det här, och då belönades jag med vackra regnbågar på naglarna. Jag minns inte nu om det var två eller tre lager...

Kahki Madness, Nfu Oh 66
Samma färgfamilj, men väldigt olika. Fina båda två på sina egna sätt. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar