lördag 19 juli 2014

Förra manikyren

Ok, jag fuskade lite i förra inlägget. Jag sa att jag var i kapp med gamla synder, men jag hoppade över en manikyr... Det här är dock mycket nyköpta lack, så det kanske är förlåtet. En H&M-butik här i stan har just nu Ciaté billigt, 49:90kr, så jag köpte på mig några.

Ciaté - Looking Glass
Silverholo! Looking glass var helt ok på två lager på mina korta naglar. Längre naglar ökar säkert risken för ett tredje lager. Det var lättarbetat och led inte alls av holosjuka. I det här ljuset ser det inte så holo ut, men det kom mer till sin rätt i solljus. Det är mer scattered än linjär holo, men riktigt snygg.

Ciaté - Heirloom
Heirloom är duokromt, som man ser på flaskan i bilden. Det syntes rätt tydligt på nageln i verkligheten också. Jag använde tre lager för att få täckning och djup i färgen.

Looking Glass, Heirloom
En ganska blingig manikyr i solljus, men rätt diskret inomhus. Jag gillade den.


Och så en pedi också.  Varning för tår.
































Visst är det trevligt med sommar och sol? Och tår?


























No7 - Devil's Delight
Min stortå ser lite wonky ut på den här bilden. Jaja, vi är här för lacket i vilket fall som helst. Ett apotek jag passerade hade rea på sina No7-lack, så det här röda fick följa med hem. Devil's Delight är ett riktigt snyggt klarrött crèmelack som var heltäckande på mina små tår på två lager.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar