tisdag 29 juli 2014

Holo!

Det har ju varit en osedvanligt solig och varm sommar i år, jag kan inte komma på att jag har blivit hindrad från något alls jag har velat göra på grund av dåligt väder. Snarare har det varit så att det har varit lite för varmt för mig... (Man ska inte klaga på fin sommar, men min hjärna stänger av när det är 28grader i lägenheten och ännu varmare ute). Med strålande sol kommer ju längtan efter hololack såklart.

FNUG - Psychedelic
Psychedelic har legat och väntat rätt länge. Jag köpte det av Nailmail vet jag. Här är det två lager, och det räcker på korta naglar. Det led kanske något litet av holosjuka, men inte mycket utan var ganska lättarbetat. Och så blingigt! Det här är inomhus under en lampa, och ni ser ju regnbågarna.

Glitter Gal - Bondi Blue
Bondi Blue är istället ett scattered holo, och skirt. På den här bilden har jag fyra lager, och det är fortfarande mest lite mesigt blekblått, inte alls samma snygga färg som i flaskan. Men, men, det är rätt läckert ändå på sitt sätt.

Psychedelic, Bondi Blue
Kolla blinget på Psychedelic!
Helt vansinnigt blingigt blev det. I like it! Jag testade att lägga överlack på pekfingret, för att se om Psychedelic överlever det. Och det blev holo igen när det hade torkat, men inte alls lika mycket som kompisnaglarna som inte hade överlack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar