fredag 18 juli 2014

Sista, sista städbilden

Ok, här kommer det sista lacket som jag felaktigt hade markerat som redovisat. Det är ett överlack/lagerlack, så jag har lagt det över Illamasqua Boosh, som är heltäckande svart på ett lager.

OPI - Glitter Bit of Music Topcoat
Glitter Bit of Music är ett gammalt lack, det märks inte minst på lukten... Det är ett överlack, och alltså väldigt skirt. Det är en klar bas med små små guldpartiklar i. Fint och diskret, men svårfotat.

OPI - I Don't Give A Rotterdam
Jag valde att matcha med I Don't Give A Rotterdam, som också har ett fint guldskimmer. Men här är basfärgen ljust grå. Det fick bli tre lager för att få det helt jämnt och täckande.

I Don't Give A Rotterdam, Glitter Bit of Music över Boosh
Svårfotat som sagt, men riktigt snyggt. I like it. Och nu är jag ikapp med mina gamla skulder, mycket skönt. :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar