lördag 5 juli 2014

Sista svepet?

Med det här inlägget har jag slut på bilder i mina mappar för opublicerade bilder till bloggen. Det är lite läskigt, för jag har kvar lack i mitt ark som jag har markerat som använda och fotade, men inte bloggade... Jag har kollat igenom så att det inte finns bilder kvar, tror jag. Och jag har sökt igenom bloggen så bra jag kan, sökfunktionen är inte alltid toppen, vilket är konstigt eftersom det är ett googleverktyg. Nåja. Det är bara några få lack, det går att swatcha om.

Make Up Store - Linnea
Linnea från Make Up Store är ett glitter/flakielack med en mycket vagt gulaktig bas och gul ton i sina flakies. Det är främst på lillfingret som det kommer till sin rätt, men det är faktiskt Linnea på ringfingret också, över ett lila baslack.

Depend - 156
Och sist ut (tror jag) är ett flakie-lack från Depend, nr 156. Mycket vagt rosa bas med små små flakies som drar åt rosa de med. Sött, men mycket diskret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar