fredag 20 juli 2012

Blått igen.

Idag har det varit en riktigt fin sommardag. Och jag har fått en ny tv-möbel. :-) Världens bästa syster har nämligen köpt en ny, så jag har köpt hennes gamla. (Eller, den har kommit hit, men jag har inte satt över pengarna till henne än...) Det innebar att jag spenderade en stund på IKEA med syster och pappa, och sen hela eftermiddagen hemma hos syster och hjälpte henne montera ihop hennes nya möbler. Förvånansvärt skojigt, faktiskt.

Depend - 41
Två lager fint blått lack. Inget speciellt, men fint.

Glitter Gal - Marine Blue
Now we're talking. Blått holo går inte av för hackor. Två lager täckte utmärkt.

41, Marine Blue
Fin kombination. Men det var ju lite orättvist att bara ringfingret fick blinga. Så jag letade fram en flaska till...

Wet n Wild - Blue wants to be a millionaire
Bling! Ett lager skirt blått Blue wants to be a millionaire över Depend 41.

41 med Blue wants to be a millionaire, Marine Blue
Nu får alla naglarna blinga lika mycket. Strålande. Tyvärr bar jag det här i våras, så det fanns inget solljus att leka med. Det var fint inomhus också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar