tisdag 24 juli 2012

Veckovill

Nu märks det att jag har haft ledigt ett tag. Jag är inte längre helt säker på vilken dag det är. :-) Så här kommer en manikyr från i våras. Bilderna är sämre än vanligt, vilket får mig att fundera på om jag var borta någonstans när jag tog dem?

China Glaze - Fortune Teller
Ett lager Fortune Teller över ett lager svart. Jättesnyggt lack med en svart bas och orange hexagonalt glitter i olika storlekar.

Sally Hansen - Pumpkin Spice
Ett lager Pumpkin Spice över ett lager svart. Det här är också ett snyggt lack med svart bas och orange glitter. Här är dock glittret bara i en enda storlek.

Fortune Teller, Pumpkin Spice
På den här bilden ser man ingen skillnad alls. Men Fortune Teller har alltså glitter i flera olika storlekar, vilket gör att det blir lite mer "levande", medan Pumpkin Spice blir lite mer slätt. Båda är snygga, och de passar bra ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar