söndag 22 juli 2012

Grönt

Ännu en slapp dag. Idag har jag inte lämnat hemmet alls, utan bara legat och läst, antingen på altanen, eller i soffan, eller på sängen. Jag blir stel i ryggen av det, men det kan det vara värt.

Misa - Toxic Seduction
Trevligt grönt lack med en lite grå hint. Toxic Seduction var bra på två lager.
Models Own Pro - Green Envy
Jag vet inte riktigt vad som skiljer Models Own från Models Own Pro, förutom att Pro har fyrkantiga flaskor. Green envy är ett intressant lack. Det är grönt, fast så mörkt att det nästan är svart, och det har blått glitter i. Två lager även här.

Toxic Seduction, Green Envy
Det finns inte så mycket mer att säga. Mörkt gröna lack som passade varandra väl. Nu ska jag bryta av bokläsandet med lite serie-tittande tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar