onsdag 18 juli 2012

Grått

Igår var det en fin dag, soligt och härligt. Jag var på utflykt med syster och goda vänner på eftermiddagen, mycket bra! Idag är det dock grått och regnar igen...


Andrea Fulerton - Mischa
Mischa är ett lack jag köpte i London för evigheter sen. Det krävdes tre lager för att bli heltäckande, så egentligen kanske jag borde haft ett annat lack som grund... Det är i alla fall en mörkgrå bas med glitter i blått, silver och guld. Jag gillar det.

Marwin Sports - Silver
Det här lacket heter Silver, och är just det. En rätt ordinär silverfärg, ganska mörk. Det som förvånade mig var att det räckte med ett enda lager! Det hade jag inte förväntat mig av ett lack jag köpt på JC.

Mischa, Silver
Jag tyckte ganska bra om den här kombinationen. Men kunde inte låta bli att leka lite...

A England - Morgan le Fey
Ett lager Morgan le Fey över Silver, snyggt! Det här är ett väldigt fint skirt lack. Jag har hittills inte testat och ogillat ett enda A England. :-)

Mischa, Morgan le Fey över Silver
Det här är en sån manikyr som jag gillar. Ingen jag träffar kommer att reagera på att jag har en accentnagel, men jag vet om det själv. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar