onsdag 11 juli 2012

Omväxlande väder

Dödstråkiga rubriker nu... Men det är sant. Jag sitter inne och håller ett öga på himlen genom fönstret. När solen kikar fram rusar jag ut på altanen en stund. :-) Tyvärr är det korta stunder.

Models Own - Pinky Brown
Pinky Brown ska vara ett duokromt lack, som skiftar mellan rosa och brunt. Det låter fantastiskt fint, och det var det också. Fast inte lika tydligt duokromt som jag hade hoppats på. Det krävdes tre lager för att få det heltäckande och jämnt.

OPI - Meet Me on the Star Ferry
Meet Me on the Star Ferry är ett lack som jag gick och sneglade på länge, länge innan jag till sist köpte det. Och sen tog det lång tid innan jag faktiskt använde det. Och det tycker jag är synd. Det är ett vansinnigt snyggt lack. Jättefin lila färg med ett fint fint skimmer i. Jag minns inte hur många lager det här var, men jag gissar på två.

Pinky Brown, Meet Me on the Star Ferry
Jag tyckte verkligen om den här manikyren. Det är inte så ofta jag har lila, men jag borde nog ha det oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar