fredag 27 juli 2012

Molnigt igen.

Efter ett par dagar av rätt så strålande väder så är himlen tråkigt grå idag. Men det är ändå 20 grader varmt, så det är inte så dumt.

Jag är inte alls en del av den svenska bloggvärlden, men jag vet att en del av de som är det publicerar hololack på fredagar. Och idag är det ju fredag, så jag anammar den traditionen såhär utifrån tänkte jag.

Glitter Gal - Lizzard Belly
Det här är ett lager Lizzard Belly över ett svart lack. Vansinnigt snyggt. Tyvärr var det ungefär lika lite sol när jag hade det här som det är idag, så jag har inte sett det här lacket i solljus. Men kolla vad snyggt det är i lampljus!
Holo!
Utomhus utan sol är det såklart inte alls så här blingigt. Men jag tyckte att det var rätt snyggt ändå faktiskt. Det känns som ett helt annat lack.
Lizzard Belly utomhus utan sol
Inte minsta antydan till färg, men snyggt ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar