torsdag 26 juli 2012

Havsgrönt

Jag har inte varit och badat en enda gång i år... Det har inte varit väder för det, och jag är lite av en badkruka i alla fall. Men havsgröna naglar kan man ju ha.

H&M - Atlantic
Atlantic är ett fint havsgrönt lack som var bra på två lager på mig. Det får mig att tänka på bilder från Stilla Havet.

Diamond Cosmetics - Hypnotic
Hypnotic var också heltäckande på två lager, och är ett fint teal-lack som drar mer åt det blåa hållet.

Atlantic, Hypnotic
Det här var bra färger att bära precis i början av maj. De liksom lovade gott inför sommarens alla utflykter. Nu har jag som sagt inte badat en enda gång, men jag är ändå väldigt, väldigt nöjd med min sommar hittills. Och nästa vecka ska jag spendera en del tid med mina syskonbarn, så det kanske blir badat då. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar