fredag 27 juli 2012

Glass igen!

Den här veckan har jag ätit glass tisdag, onsdag, torsdag och fredag. :-) Tisdag och torsdag var det Bosses som gällde, i onsdags var jag på Smultronstället som jag redan har skrivit, och idag åkte jag och världens bästa syster till Stafsäter Gård där de gör egen glass. Syrran har ätit den tidigare och blivit väldigt förtjust i den, så nu åkte vi direkt till källan, liksom. Det var trevligt, en lagom utflykt och god glass.
Isadora - City Khaki
City Khaki är en varmt grå färg, om det låter vettigt, med varmt skimmer i. Om jag hade varit mer försiktig hade det kunnat räcka med ett lager, men nu slarvade jag, så då blev det två. Snyggt hur som helst.

Depend - 285
Och det här är ett kallare grått lack, med svalt skimmer. Två lager blev utmärkt.

City Khaki, 285
Det här är en kombination som jag blev väldigt nöjd med. Nu när jag ser bilderna i efterhand så tror jag att jag föredrar City Khaki, det är en väldigt trevlig färg. Men båda är snygga, och båda var lätta att arbeta med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar