tisdag 10 juli 2012

Regn

Jag är nu inne på dag två av min officiella semester. Det regnar. Inte hela tiden, men i skurar av olika intensitet. Jag har dock fått min cykel fixad.

Wet n' Wild - Caribbean Frost
Två lager räckte för Caribbean Frost, även om jag hade lite svårt att få det helt jämnt. Jag gillade den här färgen.

Isadora - Spellbound Black
Spellbound Black var också heltäckande på två lager. Men jag blev lite besviken över att det snygga blå skimret inte syntes lika bra på nageln som i flaskan. Det syns i vissa vinklar, och det kan nog vara så att det här lacket gör sig bättre på sommaren än det gjorde i vintras när jag bar det... Hmm, dags att använda det igen?

Caribbean Frost, Spellbound Black
Jaja, ikväll ska jag träffa vänner och grilla, om regnet håller uppe så länge. Jag har tagit det säkra före det osäkra och köpt kallskuret. Det funkar i alla läger. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar