fredag 6 juli 2012

Semester!

Jag undrar hur många blogginlägg som skrivs nu i dagarna med den rubriken? Jaja, idag har jag jobbat min sista arbetsdag innan min fyra veckor långa semester. Den inleds med ett bröllop i morgon, och sen är planen att ta det väldigt lugnt.

Det var en bra sista arbetsdag. Fast just nu lutar det mot att jag smiter in en sväng nästa vecka också. Inte för att egentligen jobba, utan för att fixa lite smådetaljer och testa en teori om datormiljön. Vi får väl se, jag hinner ändra mig. :-)

BB Couture - Grenade
Grenade är ett väldigt trevligt lack. Det är mörkt mossgrönt med guldskimmer i. Det är från BB Coutures linje som riktar sig mer mot män, murriga färger och "hårda" namn. Det här var två lager.

OPI - Simply Smashing
I flaskan ser Simply Smashing läckert gulgrönt ut. På nageln blev det mest bara gulaktigt. Lite skirt också, här hade jag tre lager. Nog inte en favorit, men lite småroligt.
Grenade, Simply Smashing
Det blev helt klart en tydlig accentnagel i alla fall. Synd att det fina skimret i Grenade inte syns så tydligt på den här bilden, för det var verkligen läckert.

Nu en slabbig pizza med en vän, innan jag repar med sånggruppen som sjunger på bröllopet imorgon. De behöver en extra tjej på ett av styckena, och eftersom jag ändå är där som gäst, och har sjungit just det stycket tidigare så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar