onsdag 25 juli 2012

Glass!

Idag har jag varit på utflykt till Söderköping för att handla tyg på Jofotex (det blev dyrt), och äta glass på Smultronstället. Med på utflykten var bästa L och bästa P.

Glass!
Min är den längst till vänster. Som heter Spotlight och har en liten spotlight på sig. Fånigt men roligt. Det var typ ananasglass, passionsfruktsglass, melonglass, vispgrädde, mangotopping och en kula av vit choklad färgad blå. De andra satsade mer på choklad. :-)

På naglarna hade jag Del Sol, men det visar jag inte nu, utan här är en manikyr från i april.
Lil' Bling - Diamonds&Pearls
Det tog tre lager för att då Diamonds&Pearls någorlunda jämnt. Tillräckligt för att jag skulle tycka att det dög i alla fall. Men det är rätt fint när det är på plats. Kanske skulle det göra sig bättre lagt över ett heltäckande vitt lack.

Models Own Pro - Olive Pearl
Det är en väldigt blek oliv som har gett namn till Olive Pearl. Det här är två lager, och jag blev positivt överraskad av det här lacket. Jag trodde att jag skulle tycka att det var dödstråkigt, men det är faktiskt väldigt fint.

Olive Pearl, Diamonds&Pearls
Som sagt, det är inte mycket oliv i färgen, men det är ett fint lack. Och de blev fina tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar