tisdag 24 juli 2012

Hinna ikapp

Jag hade en informell målsättning att lägga upp ett inlägg om dagen under min semester. Eller i alla fall ett inlägg om dagen i snitt. För att hinna få upp fler bilder, helt enkelt. Det är så vansinnigt mycket som ligger på datorn och väntar. Och eftersom det inte blev något inlägg under måndagen så får det bli två idag.

H&M - Nice n Naughty
Jag gillar lack från H&M. De är relativt billiga och ofta rätt bra. Nice n Naughty var heltäckande på två lager och är ett trevligt antracitgrått skimmerlack. Skimret drar åt det svalare hållet.

BeYu - 386
386 är också ett trevligt antracitgrått skimmerlack, med skimmer som drar åt det varmare hållet.

Nice n Naughty, 386
En trevlig kombination, och jag erkänner att jag köpte båda två för att se om de matchar färgen på min bil. Fånigt, men lite roligt. Den som kommer närmast av de här två är Nice n Naughty.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar