fredag 3 augusti 2012

Fredag

Idag är sista arbetsdagen på min semester. Det är lite tråkigt, men rätt ok. Jag har haft en strålande semester, och det är ju en hel helg kvar. :-)

A England - Dragon
Ett fint mörkgrönt hololack, kan man önska sig mer? Dragon är en fröjd att jobba med, heltäckande på ett enda lager och hur snyggt som helst. Det är ett ganska diskret holo, men jag älskar det.

Butter London - Tea With the Queen
Tea with the Queen är ett nudelack som drar lite åt orange på mig. Det här är två lager och jag blev förvånad över att det blev så jämnt och trevligt.

Butter London - All Hail the Queen
Ah, mera holo. Det här är två lager All Hail the Queen över ovan nämnda Tea With the Queen. Jag trodde att det skulle behöva underkläder, men nu är jag inte lika säker. Det hade nog kunnat klara sig på egen hand.

Glitter Gal - Suede 3D holo
Suede blev lite mörkare på nageln än jag trodde. Och lite mindre holo. Här är det två lager, och man ser inte alls lika mycket holo på nageln som i flaskan. Inte för att det gjorde mig så himla mycket, jag tyckte om det ändå.

All Hail the Queen över Tea With the Queen, Suede
Som sagt, Suede blev mörkare än jag hade räknat med, och All Hail the Queen leder blingligan. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar