lördag 4 augusti 2012

Uppföljning

Jag sa ju att målet var att göra minst ett inlägg om dagen under semestern. Nu när jag kollar upp det så är det 6 dagar då jag inte har gjort något inlägg alls. Å andra sidan har jag sedan jag gick på semester publicerat 31 inlägg (32 med det här), så det blir mer än ett om dagen om man slår ut det. Bra där. Jag är nästan i kapp med de bilder som hade tänkt mig att hinna ikapp med (men i en annan katalog på datorn finns det 229 bilder till...) Jag skulle kunna pressa ut resten också, men det blir nog lite väl stressigt. Vi får se hur långt jag hinner helt enkelt. Jag ska definitivt göra ett bildbombsinlägg imorgon.

Prestige - Queen
Ett lager! Queen är heltäckande och jämnt och strålande på ett enda lager. Det hade jag inte väntat mig. Och jag hade inte heller väntat mig att jag skulle bli så glad av den här färgen. Men det blev jag. Mer starka rosa till mig helt enkelt.

Wet n Wild - Hannah Pinktana
Hannah Pinktana är ett skirt rosalila holo. På bilden är det två lager över Queen, så det är ju väldigt skirt. Men det blev en snygg effekt tycker jag.

Queen, Hannah Pinktana
Skarpt rosa/magenta, och så lite bling på det. Definitivt en kombination som jag blir glad av. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar