fredag 17 augusti 2012

Holofredag

Jag kollade efter något holo att publicera idag. Det här får duga.

China Glaze - Lighthouse
Lighthouse är ett rätt så skirt gult skimmer. Här är det över vitt, och jag gissar att det är två lager, det står inte i mina anteckningar.

Make Up Store - Siw
Nu börjar vi prata holo! Siw är tokläckert som ni kan se, ett silverblått holo som är helt fånigt snyggt i solljus. Jag gissar återigen att det är två lager på bilden.

Lighthouse, Siw
En färgsprakande manikyr som jag blev glad av att bära, minns jag. Och det är ju alltid bra. :-) Bara en nagel som är holo, men de andra är inte så dumma de heller. Även om jag inte hade gjort någon uppsnyggning innan jag tog den här bilden. Kan jag skylla på att bilden är över ett år gammalt? Knappast, jag tar bilder på slarv nu med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar