torsdag 23 augusti 2012

Regn igen

Idag har det verkligen varit aprilväder, strålande sol ena stunden och mörker och hällregn tio minuter senare. Så en blå manikyr kan väl passa?

Models Own - Beth's Blue
Så snygg! Beth's Blue är en svalt liksom puderblå som var heltäckande, jämn och snygg på ett lager.

H&M - Peppermint Fusion
Peppermint Fusion är en varmt blå, men med ett svalt skimmer i. På bilden ser det nästan ut att vara ett grönlila skimmer. Jag tyckte mycket bättre om den här färgen än jag trodde att jag skulle göra. Jag har inte antecknat antalet lager, men jag gissar på att det var två här.

Beth's Blue, Peppermin Fusion
Kapow! Den otroligt läckra ljusa Beth's Blue får Peppermint Fusion att verkligen sticka ut i jämförelse. Jag trodde att de här lacken skulle vara mer lika varandra än de var, men det var bara en positiv överraskning. Den här kombinationen vill jag använda igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar