måndag 20 augusti 2012

Purps

I ett spel jag spelar kan man hitta saker längs vägen, de har olika färg beroende på hur ovanliga/dyrbara de är. De ovanligaste är lila, "purples", eller "purps" om man chattförkortar lite.

Misa - Fatal Affair
Av någon anledning stod det i mitt excelark att det här lacket är brunt. Det är det definitivt inte. Fatal Affair är ett mörkt lila med ett fint djupt skimmer i. Två lager blev heltäckande och helläckert.

Nails Inc. - Franklin's Row
Franklin's Row tycks ha varit mitt sista oprövade lack från Nails Inc. Och det är snyggt. Det är lite skirt, så det fick bli tre lager. Det är mellanlila, med skimmer i grönt och blått som verkligen lyfter det hela.

Fatal Affair, Franklin's Row
Som vanligt blir lila lack mer blåa när jag fotar dem med mobilen. Men det fina skimret kommer i alla fall fram.

Det har varit en lång dag. Men jag tror att det blev en rätt bra dag i alla fall. Och nu ska det bli väldigt skönt att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar