onsdag 1 augusti 2012

Batman igen

Nu har jag funderat lite på vad jag tyckte om The Dark Knight Rises. Jag tyckte om den. Det var en scen i början av filmen som jag tyckte kändes överdriven och kanske lite för fysiskt omöjlig. Men resten köpte jag. Jag tyckte att man hade skrivit en bra Catwoman, och att Anne Hathaway spelade henne bra också. Och Morgan Freeman är strålande i sin biroll, precis som Michael Caine. Jag tycker att Bale låter fånig när han förställer rösten som Batman, men det är bra att han gör det på sätt och vis. Jag brukar störa mig på att superhjältar är så himla hemliga bara för att de tar på sig en ögonmask eller tar av sig sina glasögon. (Det gjorde man också bra i Green Lantern, förresten).

Models Own - Nude Beige
Ja det här lacket är vad det heter, Nude Beige. Heltäckande på ett lager. Det finns inte så mycket mer att säga om det. Jag gillade det.

Paris Memories - 29
Det här är ett halvskirt lack. På bilden har jag ett lager 29 över Nude Beige och fick rätt bra guldtäckning av det. Jag tror att man borde kunna ha det på egen hand på två eller tre lager.

Nude Beige, 29
Det finns inte så mycket att säga om det här. Rätt fint, rätt diskret. Jag tror att man kan ha mycket roligt med att lägga saker över Nude Beige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar