fredag 10 augusti 2012

Fredag!

Jag borde sova nu, för det blev just fredag... Men då kan jag ju passa på att lägga upp ett hololack när jag ändå är sen i säng. Väldigt logiskt.

Depend - 2035

Shiny
På två lager är 2035 fint. Det hade inte skadat med tre lager, men det är inte absolut nödvändigt heller. Det är en väldigt, väldigt ljust grön färg, men det är helt ok med mig. Det jag är ute efter är ju blinget. Och det har det. Jag gillar att Depend kom ut med hololack, de är snabba att haka på trender. De har crackles, och de har magnetiska lack (som jag dock inte har testat). Och de känns billiga att köpa. Nu vet jag ju rent rationellt att om man räknar ut ml-priset så är de inte så värst billiga, men det känns ändå så.

Så det var ett världssnabbt inlägg före sänggång. Iväg med mig nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar