torsdag 2 augusti 2012

Sömnig

Det har varit en lite seg dag, trots att jag har varit på utflykt. Jag var seg upp ur sängen i morse, och sitter och gäspar nu. Dags att gå och sova kanske, och hoppas på att morgondagen blir en piggare dag. Det har varit en bra dag, men som sagt, lite seg. Så nu tror jag att jag tjuvstartar holofredagen och går och lägger mig istället.

Depend - 2032
Holo! 2032 från Depend är blått holo som här är två lager. Med längre naglar hade det nog behövts ett till. Strålande fint holo tycker jag.

Snowcrystal - Denim Blue
Fina Denim Blue blev bra på två lager. Dock så kan man i flaskan se små lila prickar som inte dyker upp på nageln, det tycker jag är synd. Men snyggt är det.

2032, Denim Blue
Jag tror att det hade varit bättre att ha 2032 helt på egen hand. Det är ju så snyggt med holo! Nu blev det lite konstigt att bryta av med Denim Blue.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar