lördag 4 augusti 2012

Omväxling

Så i torsdags var jag alltså ute på roadtrip. Och igår låg jag hemma och läste och slappade. Trevligt med omväxling. :-) Idag har jag shoppat med syster och fikat med vännen Tallis, som kommer tillbaka hit om en stund för att grilla och göra nytta. Vädret är också omväxlande idag, strålande sol, molnigt och regnskurar turas om.

H&M - Cherry

Cherry är som det låter, ett mörkt körsbärsrött lack. Här två lager. Inget speciellt alls, men rätt så trevligt.

Giorgia Duor - 143
Här har vi ett lager av det skira skimriga 143 över Cherry. Genast blir det roligare. Det här är ett lack jag köpte på Malta förra hösten. Flaskan är väldigt lik OPI:s flaska, men märket heter Giorgia Duor.

Pretty Woman - Rött
Jag hittar inga namn eller nummer på de här flaskorna, egentligen. Men det här är ett ljusrött skimmerlack i alla fall.  Det är lite skirt, det här är tre lager. Men rätt fint.

143 över Cherry, rött Pretty Woman
Trivsamt och skimrigt. Jag gillar 143 rätt skarpt faktiskt, det blev en snygg kombination.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar